سلام ، به سایت اروم نیرو توان خوش آمدید.
ارومیه، برج سفید، طبقه چهارم واحد 401
ایران ، ارومیه

درباره ما

شرکت اروم نیرو توان

مقدمه و معرفی شرکت:

ایده طراحی میکرو خازن ها از سال ۱۳۸۹ و به منظور کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی کلید خورد، به این ترتیب نسل جدیدی از خازن ها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی و تلفات انرژی اکتیو و نیز کاهش درصدی از هارمونیک ها و بهیته سازی مصرف برق توسط شرکت اروم نیرو توان طراحی و ساخته شد.

میکروخازن های تولیدی این شرکت از سه سری میکروخازن با توان های کم که به صورت ستاره به هم متصل شده اند تشکیل یافته است و میتوان از این نوع خازن ها بصورت تک فاز و دو فاز نیز بهره برداری نمود.

شرکت اروم نیرو توان در تاریخ ۹۰/۰۳/۰۱ تحت شماره ۱۲۵۸۹ در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت گردید و قعالیت رسمی خود را از این تاریخ آغاز نمود.

سرویس ترانس ها، کلید های ۲۰ کیلو وات، اتوماسیون صنعتی، اجرای تاسیسات الکتریکی کلیه کارخانجات، واحدهای صنعتی و تجاری، خدمات مشاوره فنی در کلیه زمینه های برق صنعتی از دیگر فعالیتهای شرکت میباشد.

بیانیه چشم انداز:

ما برآنیم که برترین، پیشروترین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده سامانه های بهینه ساز مصرف برق در کشور و منطقه باشیم.

بیانیه مأموریت:

شرکت اروم نیرو توان در راستای کمک به توسعه پایدار کشور و حفظ سرمایه های ملی متعهد است که با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص کارکنان خود و از طریق به کارگیری فناوریهای پیشرفته، محصولات و خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و فراگیری را در زمینه بهینه سازی مصرف برق و کاهش هزینه های انرژی به مشتریان خود ارائه نماید.


استراتژی اصلی:

ازآنجایی که بیشترین میزان انرژی برق در کشور در صنایع مصرف میشود و عمده این مصرف ناشی از فرسودگی صنایع و استفاده از فناوری های کهنه و قدیمی میباشد، لذا شرکت اروم نیرو توان استراتژی اصلی خود را تمرکز بر کاهش مصرف در بخش صنعت از طریق نصب سامانه های بهینه ساز مصرف برق قرارداده است.

باتوجه به بهای بسیار بالای انرژی برق در کشورهای همسایه، تمرکز شدت بر صدور فناوری، دانش و تکنولوژی و محصولات در این راستا میباشد.

استراتژیهای شرکت

استراتژیهای فرعی:

  •  بالابردن کیفیت محصولات و خدمات
  •  ارائه محصولات و خدمات در حداقل زمان ممکن و با کیفیت مطلوب به منظور کسب رضایت مشتری
  •  ایجاد و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در بین مدیران بخش صنعت

جهت گیریهای استراتژیک:

  1.   سازمان:  برخورداری از سازمانی یادگیرنده، انعطاف پذیر، چابک و بهره مند از شرایط فیزیکی، فرهنگی . روابط سازمانی مناسب و مستعد جهت رشد و اعتلای سرمایه های فکر شرکت.
  2.   نیروی انسانی: برخورداری از نیروی انسانی متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر، وفادار، مشارکت جو و همسو با اهداف شرکت
  3.  خلاقیت و نوآوری: ایجاد شرایطی مناسب جهت نهادینه شدن نوآوری و تفکر خلاقانه و مدیریت آن در تمامی سطوح سازمانی و ذینفعان شرکت.
  4.  مشتریان: برخورداری از مشتریان رضایمند، وفادار و مشارکت جو در فعالیتهای بهبود مشترک
  5.  تأمین کنندگان: بهره مندی از زنجیره تأمین کنندگان سازگار با ارزشها و فرهنگ شرکت و مشارکت جو در توان افزایی متقابل
  6.  مالی: بهره مندی از منابع مالی متعدد با کمترین ریسک پذیری و همچنی نظامهای نوین مالی و کارآمد هماهنگ با فناوری های اطلاعاتی نوین و همسو با اهداف استراتژیک شرکت
  7.  فناوری: برخورداری از فناوری های روز دنیا در زمینه های کاری شرکت و توانمند بودن در شناسایی فناوری های جدید و جذب و بکارگیری و توسعه آنها
  8.  فرآیندها: برخورداری از فرآیندهایی یکپارچه با عملکرد بهینه و همسو با اهداف استراتژیک شرکت و بهره مند از فناوری های روز دنیا و منابع کافی در بکارگیری آنها.